بلیت فروشی به طور كامل به باشگاه تراكتورسازی تبریز واگذار شد
نوشته شده توسط : breketid

' حبیب ستوده نژاد ' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار كرد: این باشگاه در بازی هفته بیست و نهم با فجر سپاسی كه روز هجدهم فروردین ماه جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود می تواند راسا اقدام به بلیت فروشی نماید.

وی افزود: البته كار انتقال بلیت فروشی به باشگاه در بازی دو تیم تراكتورسازی و سپاهان در هفته بیست و هفتم صورت گرفته بود و با مرتفع شدن برخی ناهماهنگی ها این كار در بازی هفته بیست و نهم این تیم به طور كامل در اختیار باشگاه مزبور خواهد بود.

ستوده نژاد گفت: اداره ورزش و جوانان استان همواره حامی تیم های تبریزی به خصوص تیم فوتبال تراكتورسازی در رقابت های مهم كشوری بوده و در راستای موفقیت این تیم ها همكاری های لازم را انجام داده است.

باشگاه تراكتورسازی تبریز كه تلاش زیادی انجام داد تا كار بلیت فروشی را در اختیار بگیرد، در آخرین روزهای سال گذشته موفق به انجام این كار شد و بلافاصله و به دنبال عدم تعهد شركت مجری طرح بلیت الكترونیكی به تعهدات خود، قرار داد موجود بین هیات فوتبال و شركت مزبور را نامعتبر اعلام نمود.

بر اساس خبری كه در سایت رسمی باشگاه قرار گرفته قرار بود این شركت هرگونه وجوه حاصله از راه بلیت فروشی را دو روز بعد از برگزاری مسابقه به حساب باشگاه واریز نماید، اما متاسفانه این شركت به تعهدات خود در این زمینه عمل نكرده و با هماهنگی مدیركل ورزش و جوانان استان، این شركت من بعد در بازی های خانگی تراكتورسازی مسوولیتی نداشته و باشگاه راسا اقدام به فروش بلیت خواهد كرد.

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز هم اكون با 52 امتیاز از 28 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

7233/587





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: